Ke změně trvalého pobytu může dojít z několika důvodů. Tím nejobvyklejším je určitě stěhování. Pokud tedy člověk změní adresu trvalého bydliště, je potřeba oběhnout všechny možné úřady a změny nahlásit. · Co je tedy potřeba, když potřebujete nahlásit, že se změnil váš trvalý pobyt? – Vyplněný a podepsaný přihlašovací lístek k trvalému pobytu. – Platný občanský průkaz. – Doklad o vlastnictví nebo oprávněnosti užívání bytu nebo domu. Nejprve tedy vaše kroky zamíří na příslušný úřad v místě nového bydliště. Budete totiž potřebovat i nový občanský průkaz. No a pak stačí oběhnout i zbylé úřady, kterými jsou pojišťovny, u kterých jste klientem. Pokud máte automobil, pak si budete muset vyřídit nový malý i velký technický průkaz. A tak dále a tak dále. Je s tím prostě spousta starostí a běhání. Vloudila se chybička Nakonec se může vloudit ještě jedna malá chybička. Majitel bytu, který jste si pronajali, nesouhlasí s tím, abyste si nahlásili trvalý pobyt v jeho nemovitosti. I přesto, že jeho souhlas nepotřebujete, může vám způsobit spoustu nepříjemností. Co s tím? Je jasné, že někde mít adresu musíte. Dá se vůbec tento problém vyřešit? · Můžete například požádat své rodiče, jiné příbuzné nebo známé, jestli byste si nemohli nahlásit trvalý pobytu nich. · Jistě by vám někdo z nich vyhověl. Co ale dělat v případě, že vaše skutečné bydliště je na míle vzdálené od všech těchto možností? Není přeci možné, abyste si dvakrát do týdne jezdili pro poštu na druhý konec republiky. – Problém je docela dobře řešitelný pomocí služby, která se tím přímo zabývá. – Za poplatek si prostě vyberete adresu, kterou najdete v nabídce a zajistíte si tím konec všech problémů spojených s trvalým pobytem. – Získáte nejen novu adresu, ale i pomoc s vyřízením na úřadech. A přeposílání pošty je snadno vyřešitelné na České poště.