Co se týká cyklistiky, tato se nám už nejeden rok úspěšně vzmáhá. Na kole dnes jezdí už kdekdo, a to ať už se jedná o někoho, kdo tím chce utužit své zdraví, nebo naopak o někoho, pro koho je pohyb na rušných komunikacích doslova hazardem se zmíněným zdravím, ne-li dokonce životem. Jízda na kole se zkrátka stává někdy módou a někdy také vyslovenou nutností. Nutností pak nikoliv proto, že by někam vůbec nejezdila veřejná doprava nebo že by se nenašel i pohodlnější způsob cestování, ale jednoduše proto, že je zejména ve městech takové kolo daleko rychlejší než auta, co chvíli stojící v kolonách na ucpaných silnicích. Jenže co když dotyčná, a je jedno, zda slečna, mladá paní nebo už i docela dlouho mladá paní, z nějakého důvodu na kolo usednout nehodlá? Bolí ji nohy, nechce se zpotit či umazat nebo co já vím, z jakého důvodu ještě. To si kvůli tomu má tento druh jízdy spojující sport, zábavu a dopravu odříci? Může. Ale také nemusí. Protože i pro takovou se řešení najde. Takovým řešením může být dejme tomu dámské elektrokolo se středovým pohonem. Tedy způsob, jak si dotyčná může hrát na cyklistku, ač touto zase až tak docela není. A to z toho prostého důvodu, že jí v jízdě na tomto typu dopravního prostředku více než vydatně pomáhá kromě vhodného tvaru rámu a lehké konstrukce i elektrický pohon, tedy motor. Dotyčné tak stačí jenom vybrat si to pravé elektrokolo, jež jí bude maximálně vyhovovat. A to podle nejednoho kritéria: – podle umístění pohonu – podle estetického designu – podle požadovaných funkcí – podle velikosti – podle jednoduchosti ovládání – podle pohodlí při sezení – podle příslušenství – a podle prostředí, kde má být zmiňované elektrokolo používáno Ovšem obávat se netřeba. Výběr je tu natolik široký, že jistě každá najde to pravé, to, co jí bude vyhovovat. A pak už stačí jenom šlápnout do pedálů. Nebo zapnout motor.